Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Hur ta bort popup-ruta om e-faktura i eEkonomi ??

(uppdaterad av utvecklamera EDJ AB ‎2021-06-01 16:38 )

HJÄLP!

Jag vill få bort meddelande om e-faktura från min bokföring som jag betalar för, utan att vilja ta emot internreklam.

Hur får jag bort rutan om e-faktura när jag fakturerar i eEkonomi Smart ?

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Re: Hur ta bort popup-ruta om e-faktura i eEkonomi ??

Hej!

I dagsläget finns det inget sätt att plocka bort informationen som visas för dig, utan vi försöker visa upp det bästa och smartaste sättet att skicka fakturan på till kunden. Men med det sagt så arbetas det på att göra informationen som visas till er användare av eEkonomi så relevant och aktuell som möjligt för just er där ni är i er fakturering.

/Tinna

Pacsac
CHAMPION

Nu får jag detta meddelande varje gång jag skapar en faktura till min utländska kund, och dom kan INTE ta emot en sådan. Men i ert system finns andra kunder med samma förkortning på bolagsformen (typ som AB)

Ni gav då ett förslag om att byta på kundens namn....(!!) dessa utländska kunder är väldigt petiga vad gäller deras namn, speciellt deras motsvarighet till Skatteverket, så glöm det,.

(uppdaterad av utvecklamera EDJ AB ‎2021-06-02 17:23 )

Hej igen.

Jag förstår att det kan finnas argument för att det ska vara bättre för oss, men jag ser det som en riktad försäljning eftersom funktionen är kopplad till en ökad kostnad.

Jag betalar för det jag vill använda och vill styra själva vilka funktioner jag kan motivera kostnaden för.

Därför ser jag varken tekniska problem eller andra abonnemangsskäl till varför jag ska vara påtvingad en reklam om en betaltjänst jag inte vill välja - just nu.

SNÄLLA ! ta bort smygreklamen !