Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Danton
MEDLEM

Importen kontoutdrag till Kassa och bankhändelser funkar inte!?

Jag har gjort det många gånger men nu funkar det inte. 

- Loggar in på Nordea, sparar ner ett urval av händelser på ett konto i en CSV-fil.

- Väljer Kassa och bankhändelser i Visma. Klickar på gröna knappen och väljer "importera kontoutdrag" väljer csv-filen i utforskaren. Dialogruta i Visma meddelar att filen laddats upp men den syns inte i rutan och det går inte att klicka på "Lägg till"-knappen.

 

Är det ngt driftfel på eEkonomi just nu?

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Danton 

 

Tack för att du kontaktar oss och välkommen som ny forummedlem. 

 

Enligt den information jag har så ska vi inte ha några problem med import av kontoutdrag i Visma eEkonomi just nu så om du fortfarande inte får det att fungera rekommenderar jag att du slår en signal till vår kunniga support. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna

Danton
MEDLEM

Idag fungerade importen av filen precis som vanligt. 🙂
Konstigt att det inte funkade i helgen. Jag försökte både i lördags och söndags! 

Hej @Danton 

 

Härligt att höra och stort tack för att du återkopplade till mig. 

 

/Tinna