Jag har gjort det många gånger men nu funkar det inte.
- Loggar in på Nordea, sparar ner ett urval av händelser på ett konto i en CSV-fil.
- Väljer Kassa och bankhändelser i Visma. Klickar på gröna knappen och väljer "importera kontoutdrag" väljer csv-filen i utforskaren. Dialogruta i Visma meddelar att filen laddats upp men den syns inte i rutan och det går inte att klicka på "Lägg till"-knappen.
Är det ngt driftfel på eEkonomi just nu?
Hej @Danton
Tack för att du kontaktar oss och välkommen som ny forummedlem.
Enligt den information jag har så ska vi inte ha några problem med import av kontoutdrag i Visma eEkonomi just nu så om du fortfarande inte får det att fungera rekommenderar jag att du slår en signal till vår kunniga support.
Välkommen att kontakta supporten.
/Tinna
Idag fungerade importen av filen precis som vanligt. 🙂
Konstigt att det inte funkade i helgen. Jag försökte både i lördags och söndags!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.