Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ingen tillgång till några tjänster i appen Visma Employee

Vår anställda får detta besked i appen:

Du har för tillfället inte tillgång till några tjänster För att få tillgång, kontakta din administratör. För att se vilka som är administratörer i ditt företag, gå till Företagsinställningar.

Det har funkat ok tills nu den 25/10.

Vad kan vara felet, vi har inte ändrat något när vi gjorde lönebesked sist?

1 SVAR 1
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Rose-Marie Watson! 

En anledning skulle kunna vara att din anställde finns upplagd med sin e-postadress på två olika företag som båda använder Vismas internettjänster eller produkter och har det andra företaget angivet som standardföretag när hen loggar in i appen eller på mina tjänster. 
Be din anställde testa logga in på vismaspscs.se - mina tjänster - klicka på sitt namn uppe i högra hörnet - klicka på den blå ikonen i rutan välj företagVälj standardföretag. Här kan hen bocka ur stjärnmarkeringen på företaget och spara. Skulle det vara detta som gör att hen får meddelandet i appen så ska detta vara löst nu. 

Hjälper inte detta eller om alternativen ovan inte fungerar så är ni varmt välkomna att kontakta oss på supporten då vi kan behöva ta del av kundnummer, e-postadresser och andra känsliga uppgifter jag inte vill att du delar här i vårt forum 🙂 

Ha en fin dag! 
/My