Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Inläsning streckkod och skriva ut dagens försäljning - eEkonomi

Jag behöver läsa in streckkoder när jag säljer mina produkter, Jag behöver även skriva ut en lista efter dagens slut med dagens försäljning för att fylla på i hyllorna. Går detta att göra i visma e-ekonomi ?
3 SVAR 3
Adelina Aliu
ANSTÄLLD

Hej!

Tyvärr så finns inte dessa funktioner i eEkonomi. 
Jag tar detta vidare som ett önskemål.

Ha en fortsatt trevlig dag!

/Adelina
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Tack så mycket för att du tagit dig tid att lyfta ett önskemål här på vårt supportforum gällande eEkonomi.

I dagsläget är det precis som min kollega Adelina skriver att vi inte har en funktion för streckkodsläsning eller att skriva ut en dagsrapport. Gällande önskemålet om streckkod så rekommenderar jag dig att ta kontakt med våra integrationspartners som skapar kundunika lösningar som eventuellt kan hjälpa dig med att koppla en streckkodsläsare till eEkonomi. Du kan läsa mer om våra partner på vår hemsida för integrationslösningar.

Din tråd är relativt ny så vi kommer att ha den under uppsikt för att se om det är fler användare som är i behov av samma funktion som du. Vi rekommenderar att alla användare som har samma önskemål går in och röstar på tråden eller skriver en kommentar.

Vi uppdaterar självklart tråden om en ändring blir aktuell.

/Lovisa
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Streckkods-fält - eEkonomi.

Kan ni inte lägga till ett fält för streckkod i artiklar i E-ekonomi?

Om man kopplar E-ekonomi till ett kassasystem så använder man ofta streckkod på sina varor.