Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Webbplatsen kan inte tillhandahålla en säker anslutning/Anslutningen är inte privat

Kan återigen inte logga in. Har fått det här problemet 3/4ggr jag försökt logga in senaste månaderna. Förra veckan fungerade det(från samma dator osv) men nu går det inte igen och Deklarationen ska in snart.....

Felmedelande:

Webbplatsen kan inte tillhandahålla en säker anslutning

www.vismaonline.com skickade ett ogiltigt svar.

 

  • Testa att köra nätverksdiagnostik för Windows.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Innehållet är verifierat av Visma Spcs 24-04-08

1 SVAR 1
Lisa Henriks
PRODUCT OWNER

Hejsan! 

Jag förstår att vi är sent ute här - hoppas verkligen du kunde lämna in deklarationen i tid! 

Jag har googlat runt lite och det verkar vara ett meddelande som kan dyka upp i Google Chrome. Nedan finns ett par åtgärder som jag har läst mig till att man kan testa för att få bort meddelandet. 

Kontrollera datum och tid på datorn
Kontrollera så att du har rätt datum och tidsinställningar på datorn. Vågar här inte säga hur du går tillväga eftersom jag inte vet om du använder PC eller Mac, men hoppas att du kan lista ut det själv 🙂 


Rensa cache och cookies 
  • Ctrl + H 
  • Välj Rensa webbinformation till vänster
  • Välj den tidsram du vill redare informationen för
  • Markera alternativen för Cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filer 
  • Klicka på Rensa data 

Rensa SSL-tillstånd 

  • Klicka på de tre prickarna uppe till höger i webbläsaren 
  • Välj Inställningar och scrolla ner och klicka på Avancerat 
  • Scrolla nästan ända ner till botten och välj Öppna proxyinställningarna 
  • Gå till fliken Innehåll och klicka på Rensa SSL-tillstånd 

Testa efter dessa steg att öppna webbläsaren igen och så håller jag tummarna för att det funkar bättre!