Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted

Re: Integrerad kassaapparat i Visma eEkonomi

Även vi är i behov av ett kassasytem som synkar med både e-ekonomi och webshopen då vi har både web och fysisk butik
Highlighted
NY MEDLEM

Samma här! Stort behov av integration mellan eEkonomi och iZettle och webbshop (opencart).
Highlighted

Samma är det skulle verkligen underlätta att kunna intregera med zettle
Highlighted
NY MEDLEM

Samma här! Behöver en integration med butikskassa, webbutik och eekonomi. Vill kunna ha gemensamt lagersaldo för butik/webbutik. Gärna direktkoppling med en datakassa/mobil kassa! 🙂
Just nu använder även vi Izettle. Men är beredd att byta mot en helheltslösning om vi hittar en som passar våra krav och vår budget. 😉
Highlighted
NY MEDLEM

Integration med izettle hade varit fantastiskt och effektiviserat en hel del
Highlighted
ANSTÄLLD

Hej
Det är två önskningar i denna tråd.

Den första är en integration till ett kassaregister. Vårt API stödjer denna typ av integration men just nu finns inget färdigt. Vi får hänvisa till att använda SIE import till Visma eEkonomi.
När det gäller integration till  iZettle låter detta som mycket bra idé, det tar vi med oss.

Tack för återkopplingarna.

//Gunilla
Highlighted
NY MEDLEM

Skulle inte Visma kunna utveckla en molnbaserad kassa som modul till e-ekonomi. Gärna med digitala kvitton. Izettle är struligt och det vore rena paradiset om allt bokfördes direkt vid transaktionen/Psykologbolaget
Highlighted
NY MEDLEM

Vore super med kassa i eEkonomi, då det inte alltid funkar att skapa kundfakturor. Åker runt på olika events och erbjuder då kunder mina varor. Använder nu IZettle som kassa, behöver ej den registrerade varianten dock.
Tror ni skulle locka ännu fler kunder om ni erbjöd kassatjänst.
/Carolina
Highlighted
NY MEDLEM

Finns det någon mail man kan nå dig på? Ska byta från enskild till eekonomi men ni måste ändra lite saker som jag inte kan leva med. Kan förklara över mail.
Sen önskar jag att ett integrerat kassasystem eller liknande skulle vara kanon så man slipper 2-4st program
Highlighted
ANSTÄLLD

Hej
Jag kontaktar dig så lyssnar jag gärna på dina synpunkter.
//Gunilla