Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@Jocke - JP Ekonomiservice! Vi kan nu se att fakturorna ska ha lästs in som de ska i eEkonomi. /Jenny
Hej,Toppen, jag tror jag förvirrade bort mig :)! Jag har en sådan verifikation, så då ser det nog bra ut.Tack för hjälpen!
Hej,Tack för infon, avvaktar och ser om den kommer fram 👍/Mvh Rasmus
Hej @andfoo Välkommen som ny forummedlem. Det löser du bäst i Visma Ekonomiöversikt som jag ser att du har tillgång till redan. Du anger budget som "huvudbudget" (i listan där du har dina budgetar)Klicka dig in på resultatrapporten.Klicka på fliken "månad"Klicka på kugghjulet högst upp i högra hörnet. Här bestämmer du nu vilka "rubriker" du vill ha i rapporten - drag n drop exempelvis " budgetavvikelse" med mera.Du kan även ställa in " utfall t.o.m." i översta vänstra hörnet när du tittar på rapporten i Ekonomiöversikt. Har du några följdfrågor eller vill ha hjälp att göra dessa inställningarna är vår kunniga support rätt väg att gå. Välkommen att kontakta supporten./Tinna
Hej,Jag tror att jag har gjort fel när jag har bokat händelser på 1630 och 1930. När jag har betalt in pengar till Skatteverket kommer en automatmatchning på 1930 som jag har bokat mot 1630. Samma händelse kommer sedan på 1630 och ska då automatmatchas. Om jag har förstått rätt ska den första händelsen bokas som en överföring mellan egna bankkonton för att sedan bokas mot rätt kostnad på 1630. korrekt?Problemet är att 1630 blir debiterat två gånger om jag matchar 1930 mot 1630 och sedan får upp en automatmatchning på skattekontot med en debit på samma belopp. Hur gör jag för att korrigera detta?
Nyheter
Genvägar