Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Interndebitering

Jag har skapat ett under konto och vill göra en transaktion från företagskontot då uppstår ett problem eftersom jag har en bank koppling saldot stämmer inte då, hur löser jag detta på bästa sätt? 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Sven Ingvar Bergström 

 

Välkommen som ny forummedlem 🙂

 

Innan vi rådgör med dig vill vi gärna se hur det ser ut i ditt program och vad som är gjort och därför behöver du ta kontakt med supporten. Du når oss på telefon 0470-70 62 00 eller att du chattar med oss via frågetecknet i ditt program.

 

Ha en fortsatt fin dag

/Tinna

 

Jag ringer 

Toppen! Varmt välkommen tillbaka till forumet framöver

 

/Tinna