Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Herman76
MEDLEM

Kan ej signera betalningar - får felmeddelande

När jag anger säkerhetskoden från autentiseringsprogrammet får jag hela tiden följande felmeddelande:
Skärmklipp.JPG

Använder mig av googles authenticator och har gjort så i flera år. Är nu de senaste månaderna det börjat strula och nu fungerar det inte alls.
SEB som bank om det spelar någon roll

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Herman76 

 

Tack för att du hör av dig till oss. 

 

En sak som du kan prova är att avaktivera tvåstegsverieringen och sedan aktivera det på nytt. Du kan följa guiden Inaktivera inloggning via tvåstegsverifiering under rubriken Inaktivera tvåstegsverifiering på företagsnivå.

Sedan aktiverar du på nytt - följ guiden Lägg till tvåstegsverifiering

 

Ett annat tips är att du kontrollera tiden på telefonen så att den stämmer med verkligheten och att tiden ställs in automatiskt i telefonen.

 

Om inget av detta hjälper behöver du kontakta supporten så hjälps vi åt. 

 

Lycka till och välkommen att kontakta supporten om du inte löser det. 

/Tinna