- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Kan ej signera betalningar - får felmeddelande
När jag anger säkerhetskoden från autentiseringsprogrammet får jag hela tiden följande felmeddelande:
Använder mig av googles authenticator och har gjort så i flera år. Är nu de senaste månaderna det börjat strula och nu fungerar det inte alls.
SEB som bank om det spelar någon roll
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Herman76
Tack för att du hör av dig till oss.
En sak som du kan prova är att avaktivera tvåstegsverieringen och sedan aktivera det på nytt. Du kan följa guiden Inaktivera inloggning via tvåstegsverifiering under rubriken Inaktivera tvåstegsverifiering på företagsnivå.
Sedan aktiverar du på nytt - följ guiden Lägg till tvåstegsverifiering
Ett annat tips är att du kontrollera tiden på telefonen så att den stämmer med verkligheten och att tiden ställs in automatiskt i telefonen.
Om inget av detta hjälper behöver du kontakta supporten så hjälps vi åt.
Lycka till och välkommen att kontakta supporten om du inte löser det.
/Tinna
