Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Yoonanoona
MEDLEM

Kan inte matcha inbetalning av kundfakturor

Hej, jag har tre fakturor som jag registrerade inbetalning via appen men inbetalningen  står som ej bokförda bankhändelser i programmet och kan inte matcha då fakturorna finns redan som betalda. Vad kan jag göra? 

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Yoonanoona!

 

Orsaken till att du inte kan matcha fakturorna mot bankhändelsen beror på att du registrerade inbetalningen via fakturan och inte genom att matcha mot bankhändelserna. När man väljer Åtgärd - Registrera inbetalning direkt på fakuran så skapas det en egen verifikation för betalningen, det går alltså inte via Kassa- och bankhändelser.

 

I den här tråden så har vi ett liknande scenario där vi visat hur man bäst åtgärdar detta, kika igenom den tråden och återkom om du har några funderingar.

 

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne