Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kan inte skriva ut resultatrapport för resultatenhet - eEkonomi

Hej

Jag kan inte skriva ut en resultatrapport för vissa resultatenheter. Det verkar bero på ett problem som hör hemma på den vyn som jag ser på min laptop. Kan laptopen ha för liten skärm? Jag kan nämligen inte skrålla ner så att jag ser alla resultatenheter och kan därmed inte skriva ut en rapport för en av resultatenheterna.
2 SVAR 2
Bertil73
MEDLEM

Det är absolut ingen "riktig lösning" på ditt problem, men du kan prova att trycka F11 i din webläsare för att köra webläsaren i helskärmsläge, då kan det bli mer plats så resultatenheterna syns. Tryck F11 igen för att återgå till "fönsterläge".

Jag kör själv med upplösning 1366x768 och eEkonomi är lite för "smalt" på höjden i många avseenden, t.ex i Kassa- och Bankhändelser, där ser jag 'bara' 4 rader, vilket är cirka 25% av skärmhöjden. Det finns massor av onödigt utrymme över transaktionsraderna...


Theodor Ahlström
ANSTÄLLD

Hejsan,


Är problemet att efter att du klickar på Skapa rapport och gör urval för resultatenheter att du inte kan göra urval för alla dina resultatenheter där, att du inte ser alla resultatenheter i listan? Prova gärna Fredriks svar ovan och utöver det kan du även testa med att på tangentbordet klicka på "CTRL -", alltså håll inne CTRL-knappen och sedan klicka på minustecknet/bindestrecket. Detta ska zooma ut skärmen och kan göra att du ser mer av eEkonomi på skärmen. Testa gärna detta och se om du får det att fungerar.


Annars får du gärna återkoppla med lite mer info och kanske en bild på hur det ser ut för dig så kikar vi vidare på det.


Ha en fin dag!
/Theodor