Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Tommy S
UTFORSKARE

Kan inte starta eEkonomi appen

Hej. Har nyligen fått problem med eEkonomi appen för iPhone. När jag försöker starta den får jag texten "Synkroniserar företagsuppgifter. Detta kan ta några minuter.". Problemet är dock att den nu varit så i minst en timme, och jag antar att den inte ska behöva fler minuter än så. 😉

 

Något förslag på hur jag löser problemet? Har provat att "döda" applikationen och starta om den, men det hjälpte inte.

 

 IMG_0405.png

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Tommy S 

 

Tack för att du hör av dig till oss. 

 

Om det inte redan har löst sig så rekommenderar jag att du börjar med att avinstallera appen och installera den på nytt. Om inte det hjälper så slår du en signal till vår support för vidare felsökning. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna