Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
semaxan
NY MEDLEM

Klistra in kontoutdrag från Swedbanks nya internetbank - kommer det att fungera?

Hej,

Swedbank har nu lanserat sin nya internetbank med nytt utseende på översikten med kontotransaktionerna. Dessa markerade man tidigare enkelt och klistrade in i bankhändelser i eekonomi. Kommer denna funktion vara möjlig framöver eller måste man gå omvägen att ta ut ett kontoutdrag som csv-fil och importera? Det går fortfarande att välja att köra det gamla utseende för internetbanken men jag tänker på framtiden. Jag använder inte bankkoppling.

Mvh

Mats

4 SVAR 4
AnnicaL
CHAMPION

Svar: Klistra in kontoutdrag från Swedbanks nya internetbank - kommer det att fungera?

Hej,

jag har testat att kopiera från nya internetbanken och klistra in och det gick alldeles utmärkt - tack och lov! 

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Re: Svar: Klistra in kontoutdrag från Swedbanks nya internetbank - kommer det att fungera?

Tack @AnnicaL för att du testade och för att du sprider så mycket kunskap här i forumet. 

Glad sommar!

/Tinna

semaxan
NY MEDLEM

Svar: Klistra in kontoutdrag från Swedbanks nya internetbank - kommer det att fungera?

Vad bra, tack! Jag gick nog inte hela vägen in i transaktioner när jag tittade utan såg senaste transaktioner på första sidan som inte innehöll all transaktionsinformation.  När man kommer in i den detaljerade listan med transaktioner så ser jag att man delat upp per månad men det verkar fungera ha med den raden när man klistrar in.

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Re: Svar: Klistra in kontoutdrag från Swedbanks nya internetbank - kommer det att fungera?

Tack @semaxan för din återkoppling och skönt att det löste sig!

/Tinna