Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Knappen lämna in årsredovisning utgråad

Hej,

Jag har gjort min årsredovisning i Visma e-ekonomi Deklaration/Årsredovisning, fått den signerad via Visma Sign och tänkte nu lämna in den digitalt till Bolagsverket. Går till fliken "Inlämning av årsredovisning" men knappen för Lämna in är utgråad, d v s den går inte att klicka på. Det enda som går att göra är Förhandsgranska fil. Alla uppgifter är ifyllda vad jag kan se. Vad är det jag har missat?

 

Hälsningar

Anna

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Anna! 

Det kan finnas flera olika anledningar till att den är utgråad och just nu är det svårt att säga exakt vad det är som fattas när detta uppstår, just eftersom jag inte kan se det framför mig. Du är varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon, på det sättet kan vi kika på hur det ser ut tillsammans med dig direkt i ditt program. 

Ha en fortsatt fin dag! 🙂 
/My 

Khedron Wilk
CHAMPION

Lite sent kommentar men kanske bättre än aldrig...?

 

Strikt talat så har Visma Sign inget med digital inlämning att göra. Det gör vare sig från eller till.

Jag tar mig friheten att hänvisa till mig själv... 🙂

 

Användartips: Digital inlämning av årsredovisning - hur fungerar det?

 

Magnus Hedberg
NY MEDLEM

Menyval: Bokföring / Årsavstämning / Öppna Visma eEkonomi Deklaration / Upprätta Årsredovisning / Inlämning

 

Jag hade också valen "Kontroll mot Bolagsverket", "Förhandsgranska" och "Lämna in" utgråat under 

Inlämning av årsredovisning till Bolagsverket “Digitalt”. 

 

Det visade sig att jag under fliken "Gör färdigt & lås" redan hade låst räkenskapsåret. När jag låste upp räkenskapsåret så gick det sedan fint att lämna in årsredovisningen digitalt. 

 

Magnus