Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Koppla underlag på ny bokföringshändelse

Hej

Är det bara jag som inte kan koppla ett underlag efter att man importerat en verifikat och sen valt Ny bokföringshändelse? 

Jag har ju åt en kund fått SIE fil på deras försäljning som jag matchar mot ett verifikat först och sen vill ja lägga till ett övrigt uttag som är då för provisionen/bankkostnaden för betalningen med ett bildunderlag. men den tillåter inte att lägga till bildunderlagen.s

Skärmavbild 2021-06-09 kl. 13.01.08.png

// Jocke - JP Ekonomiservice
3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Det låter faktiskt märkligt, jag kan lägga till bildunderlag när jag klickat på Ny bokföringshändelse och ska matcha resterande belopp som ett övrigt uttag. Jag har ikonen för Koppla bild ute till höger.

Något att testa är att rensa cache i din webbläsare eller kolla om du får samma fel om du använder en annan, skulle problemet kvarstå efter det så ska vi självklart kika vidare på det. Du är varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon vid tillfälle, så kan vi tillsammans titta på det via ditt program direkt.

Ha det fint sålänge! 🙂 
/My 

Problemet löst efter att pratat med er, man behövde klicka fram och tillbaka för att den skulle dyka upp. Ni har tagit notering om detta och utvecklarna skulle kika på de.

// Jocke - JP Ekonomiservice

Hej Jocke!

Härligt att höra att det löste sig för dig och tack för din återkoppling här i tråden.  Det är toppen att du hjälper till att sprida kunskap och information som kan hjälpa andra användare! Låter bra att vi tar oss en liten extra kik kring detta också 🙂 

Önskar dig en fin midsommarhelg!

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂