Hej,
Jag har kontaktat mitt webbhotell (one.com) gällande detta problem och de har ingen förklaring. Nu sträcker jag ut handen här.
Som ni se på följande bilder så verkar allt fungera OK fram tills det slutar med "Request failed with status 403"
Jag har tagit förgivet att felet ligger hos one.com då sidan som genererar felmeddelandet är https://webshopapps.one.com/error?message=Request%20failed%20with%20status%20code%20403
Har kollat med consolen och det ser ut enligt följande:
Men såg även att ni hade problem med autentiseringen häromdagen så jag tänkte att det kanske hade med det att göra.
Hursomhelt.. Det funkar fortfarande inte och det var en STOR anledning att jag valde Visma för att få denna automatisering mellan min WebbShop och Visma, vilket nu inte verkar fungera.
Hur går jag vidare?
Löst! Gå till lösning.
Hej @projektsero
Tack för att du hör av dig till oss i forumet.
Vi har gjort en första felsökning och kommit fram till att detta är något vi bör kunna hjälpa dig från vår sida. Gör så att du kontaktar supporten så kopplar vi upp och fortsätter felsöka tillsammans med dig.
Välkommen att kontakta supporten och välkommen som ny forummedlem.
//Tinna
Hej @projektsero
Tack för att du hör av dig till oss i forumet.
Vi har gjort en första felsökning och kommit fram till att detta är något vi bör kunna hjälpa dig från vår sida. Gör så att du kontaktar supporten så kopplar vi upp och fortsätter felsöka tillsammans med dig.
Välkommen att kontakta supporten och välkommen som ny forummedlem.
//Tinna
Det som krävdes var ett tillval i form av en API.
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.