Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael Östergren
UTFORSKARE

Kryss för att rensa fält och en massa andra förslag

Hej,

Kryss på sökruta och fält

Lämnat som förslag och nämnt här tidigare. Men det skulle vara så himla najs om denna funktion kom på plats. Har ni någon möjlighet till återkoppling på om det funderas på överhuvudtaget? 

De och alla andra förslag man lagt (vet att jag är tjatig) vill man ha någon respons på. Får mild **** (redigerat av Community Manager) på vissa dumheter som man upprepat råkar ut för och där mina förslag skulle göra er produkt bättre och med det underlätta för MÅNGA!

• Möjlighet till att sätta titelrad (mejl och filnamn för att spara) för faktura med hjälp av variabler
  • Kryss i fält, primärt sökfält för att rensa dessa.
  • Välja vilka kolumner som skall visas i tabellvyerna
  • Påminnelse att skicka bankfil när det finns en leverantörsbetalning som närmar sig.
  • Komplett förhandsgranskning av kund och leverantör när man skapar nytt. Håller man mus ovanför (eller klickar på dem) kund/leverantör får man info på dem MEN den är inte komplett. T.ex ser man inte anteckningar och kundgrupp vilka kan innehåller VIKTIG info när man skapar nytt...
  • m.fl som jag inte kommer ihåg nu.

Alla ovan är inskickade som förslag. Några av dem är år gamla...

Snälla, försök vara lite lyhörda.

Mvh,

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Mikael Östergren

Tack för att du skriver in och för att du delar med dig av dina förslag. Vi uppskattar att du tar dig tiden att dela dina idéer med oss!  

Alla önskemål som lämnas via våra produkter går direkt till våra produktägare som ser över, utvärderar och prioriterar allt som kommer in. Så du kan vara trygg i att vi inte missar något du skickar in via hanteringen i produkten. Vad vi kan implementera beror på vad önskemålen vi får in i majoritet handlar om, samt att de går i linje med vår generella roadmap för produkten bland andra parametrar.  

Vi kommer att kika mer på att göra vissa förbättringar kring tabellvyerna samt även hur vi kan förbättra faktureringen överlag. Exakt vad det innebär och när i tiden det kommer att ske har jag tyvärr ingen information om i nuläget, men det är något som kommer vara fokus framåt för teamet. 

Jag vill också påminna om att vi uppdaterar med allt som händer i våra produkter både här under nyhetsfliken i forumet och via frågetecknet i produkten. Så prenumererar du på nyhetsfliken samt kikar in på versionsnyheterna i din produkt kommer du inte missa någon uppdatering. 

Önskar dig en trevlig helg!

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂