Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kundadressen bör flyttas så snart som möjligt - eEkonomi

Hej! Ni behöver flytta kundadressen på utskriften 1 cm ner och i cm till höger så fort som möjligt! Som det är nu så ligger adressen lite oproffsigt utanför fönstret på kuvertet. Det ser inte bra ut och funkar inte för brevbärare. 
En annan grej som stör mig, men det är förstås en fråga om tycke och smak. Måste ni ha en ram runt adressen. När fakturan rör sig någon cm hit och dit i kuvertet, så ser det extra skevt ut när er rektangel inte linjerar med fönstret på kuvertet. Snyggare och renare utan! Men som sagt. FLYTTA HELA PAKET FÖR ATT GÖRA ADRESSEN FULLT SYNLIG!
3 SVAR 3
Pacsac
CHAMPION

Ram runt adressen tas bort i Företagsinställningar

Vart adressen kommer på utskriften; hos mig fungerar det utmärkt så det är nog lite vilken "PDF-läsare/program" du har och dess inställningar

KenArd
CHAMPION

Det kanske är fel tråd men jag passar på och skriva var helst den här frågan dyker upp.
Snälla gör om hela faktura utseendet så vi slipper skämmas när vi skickar med Autoinvoice. Vi har en blivande rymdraket till program men reklamen utåt till tusentals mottagare, fakturan, ser ut som att all text och layout skakats ut ut ur en glasburk och hamnar där det hamnar.

Jag har skrivit det förut, ni får gärna en gratis reklamplats längst ner på mina fakturor: "Denna faktura är producerad och skickad med Visma eEkonomi"

Men då måste den se ut som något som får håret på armarna att stå rakt ut, rocka loss och sjunga "Born in the eEkonomi, born in the eEkonomi..

Deal?

Ni vet var min brevlåda bor.

MVH

Kenneth
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har inte detta systemet, men det verkar ju katastrof!!! Jag kommer just från webbfakturering har har märkt att Visma inte satsar på disign i sina program. Tex så ligger kundens mottagaradress utanför fönstret på kuvertet. När man gör löner på e-ekonomi, så gör Visma reklam för sig och jag har bett dom att ta bort detta. Kommer inte ihåg exakt med det står typ copyright@visma mitt på pappret i nedre delen. Ser jätte oproffisgt ut. Du kan be om att få ta över den från mig;)