Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

avistorab
NY MEDLEM

Länken "Signera betalningsfil" fungerar inte i Chromium, däremot i Chrome och Firefox

Detta gäller även länken "Exportera ..." i det föregående steget när man har skapat lönebesked.
Länken syns och ser normal ut, men är helt inaktiv och går inte att klicka på med musen.

Kanske relaterat ärende?
https://forum.vismaspcs.se/t5/Diskussion-i-Visma-eEkonomi/Exportera-lonebesked/m-p/208591

 

Visma eEkonomi Smart, testat med följande browsers:

Chromium version 108.0.5359.40 (Developer Build) Ubuntu 22.04 (64-bit).
Google Chrome version 109.0.5414.119 (Official Build) (64-bit).
Firefox 102.7.0esr (64-bit).
 
Eftersom länkarna fungerar som de ska i en annan webbläsare misstänker jag någon sorts kompatibilitetsproblem? Problemet är i varje fall mycket irriterande eftersom det bryter ens flow och det är på förstone närmast obegripligt varför en länk slutar vara just en länk - hur har ni programmerat web-appen egentligen?
1 SVAR 1
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @avistorab!

 

Eftersom det funkar i både Chrome och Firefox så skulle jag be dig att testa att rensa cache i Chromium för att se om det löser problemet. Vi stödjer och rekommenderar framförallt Chrome, men även Firefox och Edge. Andra webbläsare kan vi inte garantera funktionaliteten hos våra produkter. 

 

Återkom gärna om du fortsatt stöter på problem eller har andra frågor eller funderingar.

Och varmt välkommen till forumet!

// Anton