Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Logga tid i Time appen för eEkonomi smart

Hej!
När jag försöker logga annat än hela timmar i appen så blir fältet tomt och jag för börja om. Hur är tanken att jag ska kunna logga tex. kvartar eller halvtimmar i appen. Sen hittar jag inte knappen " : " som gör att 8:30 blir rätt i webben (8,50) annars blir ju tidsredovisningen fel.
Skulle behöva lite guidning här.
//F 

1 SVAR 1
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Carlan,

Det ska gå att registrera minutrar, kvartar och halvtimmar i appen. Jag tolkar det som att du ska skapa en tidregistrering och jag har försökt återskapa detta hos mig. Jag klickar på Tidsregistrering - väljer vilket datum i kalendern och klickar på pluset uppe till höger - fyller i alla uppgifter och startar tidtagning  - stoppar denna efter 41 minuter och sparar. Då får jag en tidregistrering på 0,71. Samma sak även om jag skriver in 0.71 i kolumnen för arbetad tid och sparar. Om jag förstår dig rätt så kan du inte spara detta utan att det blir 0/tomt i fältet? 
Om så är fallet så kan du prova att ta bort appen och ladda ner den igen, löser inte detta ditt problem så får du gärna återkomma. Ta en bild på problemet och förklara mer ingående hur du har gjort. 

På Webben kan du själv skriva 8,50 om du tycker det är enklare, om du skriver 8:30 så omvandlas det ändå till 8,50 🙂 Det finns ingen knapp för : i eEkonomi tid utan du skriver in en åtta och håller in shift & : för att skapa tecknet precis som du gjorde ovan. 

Hoppas detta löser dina funderingar, annars så får du återkomma somsagt!
Ha en fin dag!
/My