Hej @Arvid_2!
Tack för din fråga!
I dagsläget så är det som du säger begränsat till bankhändelser med samma datum och jag har heller ingen workaround till dig. Är det en funktion som du tror hade underlättat för dig så uppmuntrar jag dig att skicka in det som ett förslag till vårt utvecklingsteam. Jag gillar din idé där att du skulle kunna välja flera olika transaktioner och att det blir en verifikation per datum! Du lämnar idéer och förslag via knappen Feedback och förslag i ditt vänstra hörn inne i ditt eEkonomi.
Vårt program erbjuder dock en automatisk matchningsfunktion för fakturor mot betalningar, vilket hjälper till att förenkla processen och minska onödiga moment. Programmet tittar på OCR-numret, betalt belopp och förfallodatum för att matcha fakturor mot betalningar. När både OCR-numret och beloppet stämmer överens med fakturauppgifterna bokförs transaktionen automatiskt. Om det skulle finnas några avvikelser, föreslår programmet en matchning som du kan bekräfta eller ändra manuellt.
Jag förstår att dina transaktioner kanske inte alltid är fakturabetalningar, men jag ville ändå nämna denna funktion för att se om det kan hjälpa något. Om du har några fler frågor är du varmt välkommen tillbaka.
Ha en fortsatt skön sommar! ☀️