Sedan någon vecka tillbaka upplever jag att mobilappen av eEkonomi inte synkar bankkontoutdrag och leverantörsfakturor. (kan vara mer saker som inte synkas men det är det jag sett).
Det vill säga, nya händelser på bakkontoutdraget som syns hos banken och i webversionen flaggs inte för i appen. Lev-fakturor som förfallit flaggas för på webben men inte i appen.
Saldot på bankkonto synkas inte (rätt i webben men inte i appen).
Istället visas bara den vanliga "vi har inget som kräver din uppmärksamhet just nu".
Jag har startat om appen, Jag har logga ur och in i appen. Jag har startat om hela mobilen. Ingen skillnad.
Även testat med annan iPhone och annat login.
iOS-version: 16.0.3
app-version: 3.10.4 samt 3.110
Hej Khedron!
Vi har inte kunnat återskapa detta hos oss och vill därför felsöka tillsammans med dig för att kunna kika på hur det ser ut inne i appen i din miljö.
Hör gärna av dig till våra duktiga kollegor på supporten så ska vi hjälpa dig med vidare felsökning i den kanalen istället.
Önskar dig en fin måndag!
/Tinne
OK, jag görs så.
Tack för den initiala kollen!
Var i kontakt med supporten idag och svaret jag fick är att det finns ingen sådan funktion i mobilappen (att se antalet ohanterade bankhändelser)?
Samtidigt säger ni här i forumet att ni kan återskapa problemet? Vilket gäller? Finns funktionen eller inte?
Hej Khedron!
Bra att du tog kontakt med mina kollegor på supporten och fick hjälp.
Jag tror att jag missförstod din fråga. Nu har jag har varit i kontakt med min kollega på supporten som hjälpte dig och fick förklarat för mig vad ärendet handlade om.
Det stämmer att det inte går att se ohanterade bankhändelser i appen, så du har fått helt rätt svar från supporten.
Önskar dig en fortsatt fin måndag!
/Tinne
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.