Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Khedron Wilk
CHAMPION

Mobilappen synkar inte?

Sedan någon vecka tillbaka upplever jag att mobilappen av eEkonomi inte synkar bankkontoutdrag och leverantörsfakturor. (kan vara mer saker som inte synkas men det är det jag sett).

 

Det vill säga, nya händelser på bakkontoutdraget som syns hos banken och i webversionen flaggs inte för i appen. Lev-fakturor som förfallit flaggas för på webben men inte i appen.

Saldot på bankkonto synkas inte (rätt i webben men inte i appen).

 

Istället visas bara den vanliga "vi har inget som kräver din uppmärksamhet just nu".

 

Jag har startat om appen, Jag har logga ur och in i appen. Jag har startat om hela mobilen. Ingen skillnad.

Även testat med annan iPhone och annat login.

 

iOS-version: 16.0.3

app-version: 3.10.4 samt 3.110

 

4 SVAR 4
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Khedron!

 

Vi har inte kunnat återskapa detta hos oss och vill därför felsöka tillsammans med dig för att kunna kika på hur det ser ut inne i appen i din miljö.

Hör gärna av dig till våra duktiga kollegor på supporten så ska vi hjälpa dig med vidare felsökning i den kanalen istället.

 

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne

Khedron Wilk
CHAMPION

OK, jag görs så. 

Tack för den initiala kollen!

Khedron Wilk
CHAMPION

Var i kontakt med supporten idag och svaret jag fick är att det finns ingen sådan funktion i mobilappen (att se antalet ohanterade bankhändelser)?

Samtidigt säger ni här i forumet att ni kan återskapa problemet? Vilket gäller? Finns funktionen eller inte?

Hej Khedron!

 

Bra att du tog kontakt med mina kollegor på supporten och fick hjälp.

Jag tror att jag missförstod din fråga. Nu har jag har varit i kontakt med min kollega på supporten som hjälpte dig och fick förklarat för mig vad ärendet handlade om.


Det stämmer att det inte går att se ohanterade bankhändelser i appen, så du har fått helt rätt svar från supporten.

 

Önskar dig en fortsatt fin måndag!
/Tinne