Hej,
Jag får upp denna varje gång jag loggar in.
Jag har visst bokat RR per 220630 men vi har ek.för. och bokföringsförslaget gick inte att använda.
Hur får jag bort notifieringen?
// Andreas
Hej Andreas!
Har du testat att klicka på skapar du en manuell verifikation? Om inte får du gärna pröva detta och se om det tar bort notifieringen.
Om det inte fungerar så får du gärna ta kontakt med mina kollegor på supporten som kan koppla upp sig och hjälpa dig med felsökning i realtid.
Önskar dig en fin helg!
/Tinne
Notifieringen återkommer varje gång jag loggar in. Jag har provat att klicka "skapar du en manuell verifikation" då tycker Visma att jag ska aktivera konton jag inte använder.
Kontakt med support: Chatten funkar inte. Telefon väntetid 30 min - 1 tim. Jag la på.
För att vi ska kunna felsöka tillsammans med dig så behöver du ta kontakt med våra kollegor på supporten. Om du har möjlighet så ring nu på morgonen så ska vi hjälpa dig med notifieringen. När ärendet är löst blir vi glada om du uppdaterar din tråd här i forumet.
Välkommen att kontakta supporten
//Tinna
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.