Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

PDF Leverantörsfaktura - eEkonomi

Den nya funktionen för förhandsvisning av PDF:er är ju fin och så men varför kan vi inte öppna pdf filerna separat som tidigare. Jag kan inte heller skriva ut dom utan att spara ned som en bild vilket gör att utskriften blir dålig. Jag har tidigare kopierat mycket av texten på fakturorna som ocr nr och priser men det fungerar heller inte med detta system. Eftersom jag ber mina leverantörer maila direkt till Visma har jag inte tillgång till filerna i PDF format. Snälla ge mig åter en möjlighet att öppna filerna i pdf läsaren på min dator. Mvh Kent
6 SVAR 6
CONTENT PRODUCER

Re: PDF Leverantörsfaktura - eEkonomi

Hej!

Jag hänvisar till den här tråden där detta diskuteras för fullt.

Där Lovisa skriver, en bit ner, följande;

"Jag vill flika in gällande punkt 2. Det går inte alltid att skriva ut PDF:en, vi jobbar i dagsläget på att lösa detta så att det ska bli möjligt att skriva ut pdf:erna. Vi planerar att leverera detta inom kort om allt går som det ska :)"

Så en lösningen är på g! Håll ut!

/Moa
NY MEDLEM

Moa det är inte någon RAKETFORSKNING som behövs för att kunna programmer några rader
som sparar eller skriver ut en pdf.
eller försöker ni utveckla ett eget programspråk?
CONTENT PRODUCER

Hej!

Som Lovisa och Moa har skrivit jobbar vi för att kunna skriva ut bildunderlagen. - detta hoppas jag verkligen kommer snart eftersom ni har kunnat göra detta innan via webbläsaren.

Vi undersöker samtidigt ett fel som några användare verkar ha att inte kunna se bilderna alls. Är du en av dem så kontakta mig direkt via mejl anna.svensson@visma.com så kan vi kika på hur det ser ut hos dig.

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
NY MEDLEM

vi vill inte skriva ut bilder utan öppna bildunderlaget som det är uppladdat är det pdf så vill vi öppna den som den är inte som en bild, blir bara dålig kvalitet
CONTENT PRODUCER

Ja, sorry! Felformulerat av mig!
/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
NY MEDLEM

ok förlåt