We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
När jag tittar i Bankhändelser finns det en transaktion som inte finns i banken. Jag har aktiv bankkoppling. Hur har den skapats? Hur får man bort den?
Bankhändelserna som importeras automatiskt från banken går inte att ta bort. Detta på grund av det inte ska kunna importeras händelser som inte skett då det ska vara en kopia av ditt kontoutdrag. Är det en bankhändelse som skapats manuellt innan bankkopplingen kom igång så finns det ett kryss ute till höger om händelsen under Kassa och bankhändelser.
Det är märkligt att du fått in en händelse som inte stämmer överens med ditt kontoutdrag och jag skulle rekommendera dig att kontakta oss oss på supporten via telefon eller chatt för vidare felsökning. det blir bättre eftersom vi kan behöva kika på uppgifter jag inte tycker du ska dela öppet i forumet. 🙂