Halloj,
När jag matchar händelser på transaktionskontot mot skattekontot lämnas referensfältet tomt (se screenshot). Samma sak om jag istället registrerar händelsen på skattekontot och matchar mot transaktionskontot (men då är det istället i vyn över bankhändelser som referensen saknas). Ska det vara så? Det fungerar om jag skapar manuella verifikationer, men det ska väl inte behövas? Gör jag något fel?
Tack för input!
Jag håller med dig John_L, detta är nog en bugg som behöver fixas!
Tack AnnicaL, då vet jag att det inte bara är hos mig det knasar. Brukar Visma-personalen se våra diskussioner (samma med vår andra diskussion om periodisering), eller behöver jag göra något för att lyfta problemen till dem?
Tack igen för din hjälp.
Hej John,
Gör så att du tar kontakt med supporten så skapar jag ett ärende som finns registrerat på ditt kundnummer. Jag har flaggat för våra produktspecialister som kommer titta på detta när du hör av dig.
Tack för att ni båda uppmärksammade detta.
/Tinna
Alright, supporten är informerad och de verkade hålla med om att det är en bugg. Tack för hjälpen!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.