Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Referenskod på e-faktura - eEkonomi

Jag kan inte se referenskoden på ivägsänd e-faktura fastän jag har skrivit in den. Skickas den med i alla fall?

6 SVAR 6
Highlighted
ANSTÄLLD

Re: Referenskod på e-faktura - eEkonomi

Hej!

Den syns inte på utskriften då det är ett elektroniskt fält som används enbart för att fakturan ska komma rätt, men den följer mycket riktigt med ändå.

/Karl
Highlighted
NY MEDLEM

Hade samma problem. Många företag frågar efter ordernummer eller referenskod. Nu får jag skriva in det som en separat textsträng. Lite besviken över SPCS som ännu inte tagit tag i önskemål om malleditor för fakturor. Detta är önskemål som går minst 4 år tillbaka i tiden. Tacksam statusuppdatering
Highlighted

Hej!

Jag skapar en ny forumtråd med din kommentar och lägger det som ett önskemål inför kommande versioner.

/Lovisa

Du hittar den nya konversationen här: Ordernummer och referensnummer synligt på faktura - eEkonomi
Highlighted

Hej!

Jag skapar en ny forumtråd med din kommentar och lägger det som ett önskemål inför kommande versioner.

/Lovisa

Du hittar den nya konversationen här: Ordernummer och referensnummer synligt på faktura - eEkonomi
Highlighted
NY MEDLEM

Nu plöstsligen har nya uppdateringen tagit bort mina referenskoder på utkasten...
Fan vad surt....
Highlighted
COMMUNITY MANAGER

Hej Jocke! 
Jag har svarat dig i din andra tråd att fältet är på ingång. Du får uppdatering i tråden Fält för referenskod har försvunnit efter uppdatering - eEkonomi.