Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Resultatenhet vid kostnadstyp

När man kör kassa- och bankhändelser och systemet föreslår en kostnadstyp, ex bankkostnader som i detta fallet så går det inte att välja Resultatenhet när man har det aktiverat.

 

Man måste då välja Egen kontering och sen välja ett konto och där efter välja Resultatenhet.

 

Varför kan man inte lägga in ruta där man kan välja resultatenhet, detta skulle både förenkla och "snabba upp" arbetet i erat system!

Skärmavbild 2022-07-20 kl. 09.46.jpg

// Jocke - JP Ekonomiservice
4 SVAR 4
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Jocke! 
 

Detta förstår jag hade kunnat spara dig tid och vi tar gärna emot ditt önskemål för att se över möjligheten i programmet. Önskemål hanteras nu i respektive produkt önskemålet gäller. I Visma eEkonomi hittar du en knapp längst ner i menyn till vänster som heter Feedback och förslag. Klickar du där så hamnar du på förslagssidan för Visma eEkonomi och kan där trycka på den gröna knappen Lämna förslag för att komma vidare till formuläret där ditt önskemål kan lämnas.

 

Jag önskar dig en fin fortsatt dag! 
/My 

 

Johanz
MEDLEM

Bra förslag Janhall. Mycket önskvärt

Jenna Glensby
CONTENT PRODUCER

Uppdatering! 

När man nu plockar upp ett bokföringsförslag ser man vilka konton det kommer att bokföras på och får därmed också möjlighet att lägga till resultatenheter på bokföringshändelsen. En efterlängtad förbättring!

Hälsningar
Jenna, Visma Spcs 

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Super BRA!!!

// Jocke - JP Ekonomiservice