Hej!
Använder bankkopplingen samt att vi skickar våra fakturor till er inbox för att dessa ska komma in i eekonomi. Men detta fungerar inte helt hundra. Får en massa påminnelser om att vi inte har betalt. Finns det något filter där dessa stannar som jag kan se eller vart är dom? Leverantörerna säger att det inte kan se något problem från deras sida och allt ser rätt ut.
Andreas
Hej @Andreas49
Tack för att du hör av dig till oss i forumet. För att hjälpa dig med detta ärendet ser vi gärna att du tar kontakt med våra kunniga kollegor på supporten som kan felsökta tillsammans med dig.
Välkommen att kontakta supporten
//Tinna
Inte en lösning här och nu, mer av ett generellt förslag:
Sätt upp ett eget mailadress för era leverantörsfakturor (exempel: faktura@<domänamn>) och på den adressen sätter ni upp en automatisk vidarebefordran av fakturor in till eEkonomi. På så sätt har ni alltid en kopia kvar hos er själva. Dels kan man då kolla om problemet är hos eEkonomi eller någon annan stans. Dessutom har du en samlad och direkt kontroll över det digitala originalet.
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.