Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Void__
MEDLEM

Signera betalfil aktiv SEB-koppling - felmeddelande om cookies

Klickar på länken signera betalningar, trycker Signera i nästa steg, men då visas texten "There are problems with processing cookies. Please, try another web browser." i rutan Two-step verification. Så funkar det i Chrome på Mac. Byter till Safari, men där får jag inte ens ett felmeddelande, utan "Signera betalningar"-rutan bara stängs efter några sekunder. 

Har försökt rensa alla Visma-cookies i Chrome, men det gjorde ingen skillnad. Några tips? 

2 SVAR 2
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Precis som du är inne på så känns det ju som att det borde fungerat med att rensa cache och cookies i webbläsaren. När du gör denna rensningen så ska du kunna välja för vilket tidsintervall du vill rensa, jag rekommenderar att göra en hel rensning och välja tidsintervallet från att kontot skapades/genom tiderna. Kvarstår problemet efter det så ska vi självklart kika vidare på det men då är det lättare att du kontaktar oss direkt via telefon eller chatt, på så vis kan vi kolla på problemet direkt i ditt Visma eEkonomi. 

 

Ha en fortsatt din torsdag! 🙂 
/My 
 

Efter kontakt med supporten visade det sig att man måste tillåta tredjepartscookies i webbläsaren för att det ska fungera. 

Det kanske är något som Visma borde se över.