Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

HelenJB4
MEDLEM

Skanna in underlag utan tillgång till programmet

Hej!

Jobbar på redovisningsbyrå och undrar om mina kunder kan skanna in underlag utan att ha annan tillgång till eEkonomi än scanningsappen. Vi på byrån jobbar i eEkonomi smart och kunden vill inte betala extra för programmet.

1 SVAR 1
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej! 

Ja det går bra. Om du loggar in på mina tjänster på vismaonline.com - väljer rätt företag uppe i högra hörnet så kan du lägga till dina kunder som användare. Att bara lägga till en användare och lägga till tillgång till Visma Scanner är gratis, det är först om du markerar tillgång till Visma eEkonomi för kunden till exempel som det blir en extra kostnad. 
Står du på Mina tjänster så klickar du på kundens företagsnamn uppe till höger - Användare - Skapa användare, när du lagt in rätt användaruppgifter och skapat användaren får du välja tjänster, här markerar du Visma Scanner. När uppgifterna är skapade så har användaren fått ett mejl där hen fått välja ett lösenord. Finns användaren redan upplagd kan du bara klicka på användaren och lägga till tjänsten där direkt. Det är användarens e-post och lösenord till vismaonline som används till appen Visma scanner också. 

Ha en fin dag! 
/My