Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Skicka faktura via e-post igen genom Visma eEkonomi

Hej!
Jag har försökt skicka en redan bokförd kundfaktura (alltså en kundfaktura som jag redan har valt "Bokför och skapa en pdf" eller "Bokför och skicka med e-post") med e-post på nytt direkt från Visma eEkonomi, men ser inte att den funktionen finns.

(Istället verkar den enda lösningen vara att jag får skapa en pdf via Visma och manuellt bifoga pdf:en i ett e-postmeddelande via mitt externa mejlprogram.)

Har jag missat någon funktion här?

Om funktionen inte finns, skulle jag vilja framföra detta som ett förbättringsförslag. Det hade då varit bra om det går att skicka till en annan e-postadress än den som redan finns i uppgifterna för kunden.
2 SVAR 2

Re: Skicka faktura via e-post igen genom Visma eEkonomi

Hej Nilsjohan! 

Det ska gå att skicka om en faktura via epost. Är det när du klickar på Skicka eller skriv ut som du endast kan välja att Skriv ut som pdf? Blir det samma i en annan Webbläsare? Hjälper det om du rensar cachen

Är det så att problemen fortfarande kvarstår skulle jag rekommendera att du kontaktar oss så får vi fortsätta felsökningen.

Ha en fin helg! 
/ Jonathan
NY MEDLEM

Re: Skicka faktura via e-post igen genom Visma eEkonomi

Hej Jonathan!
Att rensa cachen löste det fint – nu kan jag skicka om en bokförd faktura som e-post igen och välja vilken adress jag vill skicka till.

Stort tack för hjälpen!