Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Status code page, status code: 404 - eEkonomi

När jag loggar in kommer jag alltid först till en blank sida med texten "Status code page, status code: 404"
Då använder jag bakåt-pilen och kommer rätt. 
Vad är detta?
Jag använder googlechrome.

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-07-18

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Lotkit,

 

För att se om problemet löser sig hade jag gärna velat att du testar att rensa din cache, du kan läsa hur du gör det i vårt hjälpavsnitt Hur tömmer jag cache-minnet i webbläsaren. Tänk på att göra det genom tiderna och inte senaste timmen eller liknande för att verkligen få bort allt. Du kan även testa att logga in i en annan webbläsare för att se om du får samma fel där. Om du fortfarande får felkoden kan du även testa att logga in i ett inkognitofönster i Google Chrome, för att öppna ett sådant fönster kan du trycka på de tre prickarna längst upp till höger i webbläsaren och sedan på Nytt inkognitofönster. Ett sista test kan vara att stänga av och dra ur strömmen till din router i fem minuter så att den cache som har lagrats där också rensas. Ett sista tips är även att när du får felkoden trycka på Ctrl och F5 på ditt tangentbord för att rensa cachen för just den sida du befinner dig på.

 

Om du fortfarande upplever problem efter alla tips och tricks så får du gärna återkomma i tråden!

 

Ha en fin dag!

/Fanny