Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

julioccd
NY MEDLEM

Support Visma E-ekonomi samt Integration med Ongoing Warehouse

Hej Visma, 
Det blir värre och värre med support till kunder, chatten är stängd, det finns ingen email adress där man kan fråga någonting, etc. Man funderar verkligen för att byta till något annat program.
Visma har få funktioner så man behöver integrera med andra program men integrationer fungerar inte.

Om du kollar på era fältnamn på Engelska kommer ni att se att både Faktura adress och Leverans adress står som Delivery Adress, jag vet inte om detta gör att Ongoing blir förvirrad och tar fakturering adress som leveransadress. Då integrationen ibland kan det vara på engelska, tänkte jag att detta kunde vara orsaken men jag vet inte. Vem ska man vända sig till för detta?

julioccd_0-1656412663262.png

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Julioccd!

Vad tråkigt att höra att du upplever att du inte hittar en kontakt till vår support. Det är oerhört viktigt för oss att ge dig som kund bra supportupplevelse och vi vill självklart hjälpa dig.
Under sommaren är chatten stängd till och med v.33, men det går att nå oss som vanligt via telefon mellan måndag - fredag: kl. 08.00 -15.30 (lunchstängt mellan kl. 12-13).
På sidan Support för Visma eEkonomi hittar du öppettider och kontaktvägar till supporten.

Det svårt att avgöra utifrån den bifogade bilden om problematiken uppstår i Visma eEkonomi eller i din integrationslösning.

Om felet finns när du arbetar med integrationen mellan systemen behöver du i första hand kontakta din integrationspartner. Om det inte går att lösas från deras håll behöver de kontakta oss, då kommunikationen ska ske mellan integrationspartnern och Visma Spcs.

Finns felet i en funktion i Visma eEkonomi ska du kontakta mina kollegor på supporten som kan hjälpa dig med fortsatt felsökning.

Om du har några frågor eller funderingar är du varmt välkommen tillbaka till forumet.

Önskar dig en fin onsdag!

/Tinne