I samband med att jag skaffade bankkoppling blev det ett problem med en fakturabetalning. Jag hann betala faturan manuellt i min bank eftersom betalningsfilen tog tid. Nu ligger den kvar och kommer upp som en påminnelse varje gång jag loggar in. Det är inga problem med betalning eller bokföring, det är bara filen som kommer upp hela tiden för signering.
Jag var nog lite ovan och nu skulle jag vilja ta bort den.
Hur gör jag?
Tack Lars
Hej,
Jag har exakt samma typ av hängning. Kan ni hjälpa mig också?
Det vore fint om systemet var så pass smart att detektera om en betalning redan är utförd.
Mvh
Magnus
Hej Annelie!
Jag har samma problem som Lars. M a o jag behöver din/er hjälp för fixa bort 4 st betalningsfiler som ligger under "signera betalningar".
Hej @Fd medlem
Dessa ska nu vara borta. 🙂
Ha en god fortsättning!
/My
Hej! Jag har samma problem, vill ni hjälpa mig ta bort påminnelse att jag har betalningsfil att signera? Har redan betalat manuellt
Hej @Fd medlem
Jag har skickat ett mejl till dig så håll span i din mejlkorg 🙂
/Tinna
Hej! Jag fick inget mail/Sandra
Hej Sandra,
Vad bra att du hörde av dig här i tråden! Vi kikar på detta och vad som kan ha hänt med mailet och så återkommer vi här i tråden så snart som möjligt.
Ha en fin kväll så länge!
/Agnes
Hej,
Jag har också problem med en betalfil som hängt sig på något sätt. Kan ni kika på den också?
Tack
Hej på er!
Kommer med lite uppdatering kring era betalfiler. 🙂
@Fd medlem
Vi har skapat ett ärende på detta för dig och håller just nu på att se över mejlen igen så du får vidare hjälp.
@Fd medlem
Vi har även skapat ett ärende för dig och du kommer få vidare information via mejl framåt.
I övrigt så skulle vi nu önska att dessa typer av ärenden fortsatt går till oss på supporten via telefon eller chatt, det blir en snabbare och smidigare hantering eftersom vi den vägen kan hjälpa er direkt.
Ha en fortsatt fin onsdag! 🙂
/My
Hej KraftKnappen,
Då har vi fixat till din faktura också.
Önskar dig en God Jul
/Tinna
Hej,
Kan ni ta bort en betalningsfil som ligger hos mig också, nr 1. Den har blivit felaktig. Tack!
Hej,
Ser att din epostadress finns på mer än ett företag med eEkonomi och eftersom du här i forumet aldrig ska uppge kundnummer eller organisationsuppgifter så får jag be dig kontakta supporten så hjälper de dig gärna.
Välkommen att höra av dig via chatt eller telefon
/Tinna
samma problem här, vänligen hjälp. Be mig inte kontakta supporten om ni hittar min mailadress på mer än ett företag jag har en redovisningsbyrå det är den det gäller.
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.