Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ta bort betalningsfil

I samband med att jag skaffade bankkoppling blev det ett problem med en fakturabetalning. Jag hann betala faturan manuellt i min bank eftersom betalningsfilen tog tid. Nu ligger den kvar och kommer upp som en påminnelse varje gång jag loggar in. Det är inga problem med betalning eller bokföring, det är bara filen som kommer upp hela tiden för signering.
Jag var nog lite ovan och nu skulle jag vilja ta bort den. 
Hur gör jag?
Tack Lars

16 SVAR 16
Annelie Engvall
ANSTÄLLD

Hej Lars,
När vi kikade på ditt kundnr så såg vi att en faktura hade hängt sig. Vi har fixat det till dig nu.

Ha en fortsatt fin dag!

/Annelie
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

 

Jag har exakt samma typ av hängning. Kan ni hjälpa mig också?

 

Det vore fint om systemet var så pass smart att detektera om en betalning redan är utförd.

 

Mvh

 

Magnus

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Annelie!

 

Jag har samma problem som Lars. M a o jag behöver din/er hjälp för fixa bort 4 st betalningsfiler som ligger under "signera betalningar".

Hej @Fd medlem

 

Dessa ska nu vara borta. 🙂 

Ha en god fortsättning! 
/My 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! Jag har samma problem, vill ni hjälpa mig ta bort påminnelse att jag har betalningsfil att signera? Har redan betalat manuellt

Hej @Fd medlem

Jag har skickat ett mejl till dig så håll span i din mejlkorg 🙂 

/Tinna

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! Jag fick inget mail/Sandra

Hej Sandra,

 

Vad bra att du hörde av dig här i tråden! Vi kikar på detta och vad som kan ha hänt med mailet och så återkommer vi här i tråden så snart som möjligt. 

 

Ha en fin kväll så länge!

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Jag har också problem med en betalfil som hängt sig på något sätt. Kan ni kika på den också?

Tack

Hej på er!

Kommer med lite uppdatering kring era betalfiler. 🙂

@Fd medlem 
Vi har skapat ett ärende på detta för dig och håller just nu på att se över mejlen igen så du får vidare hjälp. 

@Fd medlem
Vi har även skapat ett ärende för dig och du kommer få vidare information via mejl framåt. 

I övrigt så skulle vi nu önska att dessa typer av ärenden fortsatt går till oss på supporten via telefon eller chatt, det blir en snabbare och smidigare hantering eftersom vi den vägen kan hjälpa er direkt. 

Ha en fortsatt fin onsdag! 🙂
/My 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack!

Hej KraftKnappen,

 

Då har vi fixat till din faktura också. 

 

Önskar dig en God Jul

 

/Tinna

 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Kan ni ta bort en betalningsfil som ligger hos mig också, nr 1. Den har blivit felaktig. Tack!

Hej,

 

Ser att din epostadress finns på mer än ett företag med eEkonomi och eftersom du här i forumet aldrig ska uppge kundnummer eller organisationsuppgifter så får jag be dig kontakta supporten så hjälper de dig gärna. 

 

Välkommen att höra av dig via chatt eller telefon

/Tinna

samma problem här, vänligen hjälp. Be mig inte kontakta supporten om ni hittar min mailadress på mer än ett företag jag har en redovisningsbyrå det är den det gäller.

@FL Ekonomi 

 

Jag ser till att detta blir gjort, du kommer få ett mejl när den är borttagen. 🙂

/My