
Fd medlem
Inte tillämpbar
2022-07-06
06:50
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2022-07-06
06:50
Ta bort betalningspåminnelse på faktura
En kund har betalat in sin faktura men inte betalat in påminnelseavgiften så det går inte att bokföra då det står att avstämningen inte balanserar. Kan jag ta bort påminnelseavgiften? Hur? Tänker att det borde vara det lättaste sättet att få den bokförd. Vill inte kräva in 25 kr från kunden.
1 SVAR 1
2022-07-07
09:11
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2022-07-07
09:11
Hej Nestor!
Om du har använt programmets funktion för påminnelseavgift och via ordinarie kundfaktura valt att skicka en påminnelse så ska det gå att bokföra oavsett om påminnelseavgiften är inbetald eller ej.
I den här tråden så har min kollega My visat hur du gör, läs igenom den och se om du kommer vidare med hjälp av instruktionerna. Återkom annars så kikar vi på det igen.
/Tinne
