Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ta bort en periodisering på leverantörsfaktura

Hej, 

 

Vi skall ångra en upplagd periodisering på en leverantörsfaktura. Den första periodiseringen är redan genomförd och fakturan är matchad i kassa/bank, men går inte att ta bort periodiseringarna enligt de instruktioner som finns, utan vi får upp ett felmeddelande (trots att vi har makulerat den första periodiseringen och tagit bort matchningen i kassa/bank). Varför blir det så och vad kan vi göra? 

 

I felmeddelandet står det: Det finns inga kostnader att periodisera. Det måste finnas minst ett kostnadskonto med tillhörande belopp för att det ska vara möjligt att periodisera.

 

 

 

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej @Fd medlem ! 

 

Jag såg att du redan har fått hjälp av min kollega på supporten, så jag uppfattade det som att dom håller på att hjälpa dig med detta. Just i det här fallet blev det ett fel i programmet verkar det som, men i vanliga fall ska man kunna följa denna hjälptext Ta bort periodisering av leverantörsfaktura.

Skulle du ha mer frågor kring detta får du gärna återkomma! 🙂

Mvh Amanda