
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Ta bort en periodisering på leverantörsfaktura
Hej,
Vi skall ångra en upplagd periodisering på en leverantörsfaktura. Den första periodiseringen är redan genomförd och fakturan är matchad i kassa/bank, men går inte att ta bort periodiseringarna enligt de instruktioner som finns, utan vi får upp ett felmeddelande (trots att vi har makulerat den första periodiseringen och tagit bort matchningen i kassa/bank). Varför blir det så och vad kan vi göra?
I felmeddelandet står det: Det finns inga kostnader att periodisera. Det måste finnas minst ett kostnadskonto med tillhörande belopp för att det ska vara möjligt att periodisera.

- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Fd medlem !
Jag såg att du redan har fått hjälp av min kollega på supporten, så jag uppfattade det som att dom håller på att hjälpa dig med detta. Just i det här fallet blev det ett fel i programmet verkar det som, men i vanliga fall ska man kunna följa denna hjälptext Ta bort periodisering av leverantörsfaktura.
Skulle du ha mer frågor kring detta får du gärna återkomma! 🙂
Mvh Amanda
