Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

TuffeUffe
NY MEDLEM

Ta bort lönebesked under Kassa- bankhändelser

Hej,

Var inne och registrerade betalningar i programmet vilket fungerade som det skulle.

Jag skulle då samtidigt passa på att göra klart ett sedan tidigare registrerat lönebesked ...

Vilket då inte blev bra alls, och jag förstod först inte varför .......

Detta eftersom jag tyvärr inte noterat, när jag loggade in, att det var problem/driftstörningar med tjänsten och när jag kollade upp detta i efterhand så var det då specifikt delar som rörde Lönebesked, som det ju framgår med all tydlighet av informationen på denna sida ...  😞

Så nu har jag ett antal "konstiga" lönebesked  och bokföringsverifikationer med matchande makuleringar .... 

Och då är min fundering:

- Kan Ni gå in och "rensa bort" dessa transaktioner, eller får jag leva med detta ?

För min del hade det varit bättre att inte kunnat logga in alls och/eller att inte kunna använda den/de tjänster som är berörda av Ert underhåll.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @TuffeUffe

Vi behöver mer information från dig för att kunna avgöra vilken typ av eventuell åtgärds som krävs. Av den anledningen vill jag be dig att kontakta mina kollegor på supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. 

Välkommen att kontakta supporten

//Tinna