Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

robinhamar
MEDLEM

Tid och material hantering för fakturaunderlag

Har en byggfirma med 4 anställda, jag skulle vilja få in tid och leverantörsfakturor direkt på en kund som jag sedan exporterar till fakturering.  Någon som har något bra att rekommendera ? 

 

Använder Visma eekonomi för bokföring och fakturering.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @robinhamar 

Tack för att du hörde av dig med en fråga till oss. Utifrån det du skriver låter det som om Visma Tid Smart skulle kunna vara något för dig. 


I Visma Tid Smart finns de vanligaste förekommande artiklarna såsom tid, material, tillägg, maskin/utrustning och resa/traktamente inlagt. Du ställer själv in vilka priser på artiklarna som ska gälla och till vilka kunder eller uppdrag. Om du redan har ett befintligt artikelregister så kan du enkelt importera det till Visma Tid.

 

Kombinera fast pris, med löpande fakturering beroende på vilken kund du har och styr vad som ska faktureras och när. Ett komplett fakturaunderlag som är kopplat till dina projekt förs enkelt över till ditt ekonomisystem, så att du alltid kan känna dig trygg att alla timmar och kostnader är inrapporterade.

 

På produktsidan för Visma Tid Smart kan du läsa mer och här finns även en gratis demo samt en massa annat som jag hoppas du kan ha nytta av. Vill du hellre prata med oss är du välkommen att ringa oss på 0470-70 61 00 eller mejla oss på forsaljning.spcs@visma.com

 

Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet.

//Tinna