Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

JOVAN SMK
UTFORSKARE

Uppgradering Smart till Pro?

Hej! Fick en superkul nyhet från Visma via e-post! "Nu får du tillgång till fler funktioner i ditt bokföringsprogram, för vi uppgraderar ditt program till Visma eEkonomi Pro - till samma pris som du har idag. Nu ingår bland annat massuppdatering, prislista och prisomräkning."

Nu undrar jag när detta ska ske och hur gör man, måste man göra en flytt eller är det bara o köra som vanligt och allt sköter sig självt?

Tack på förhand!

Jovan

10 SVAR 10
eken23
MEDLEM

1:a aprilskämt?

JOVAN SMK
UTFORSKARE

Hahaha, tänkte faktiskt på det😃👍 Men isf bjuder jag på det, mycket sofistikerat! Vi får se på måndag. 

Marielle Westberg
CONTENT PRODUCER

Hej @JOVAN SMK
Med handen på hjärtat så lovar jag att detta inte är något aprilskämt - det vore taskigt 😌 

Du behöver inte tänka på att flytta några uppgifter utan uppgraderingen kommer göras helt automatiskt, om den inte redan gjorts. Så kör på och njut av nya grymma funktioner!

Mvh
Marielle

JOVAN SMK
UTFORSKARE

I så fall är det fantastiskt kul, tack Visma:) Försökte logga ut och logga in men kan inte se om jag är inne i PRO eller kvar i SMART. Vad är enklaste sättet att se det? Har för mig att i PRO finns det en knapp, "Hantera flera kunder" nere till vänster under Kunder. 

Jovan

Uppe i vänster hörn kan du se vilken variant du är inne i 🙂 

MarielleWestberg_0-1680527560347.png

Mvh
Marielle

JOVAN SMK
UTFORSKARE

Ja! Men hos mig står det eEkonomi Smart. Hur gör jag för att komma in i Pro?

Jag har tagit det vidare och vi kollar på vad det är som kan ha hänt. Vi ser till att du blir uppgraderad innan veckan är slut 😊

Mvh
Marielle

eken23
MEDLEM

Jag fick samma epost att Visma eEkonomi skulle uppgraderas till Pro. Det fungerar inte hos mig heller.

Mvh/Lars

Hej @eken23
Tack för att du hör av dig! Vi ser över detta och säkerställer att du blir uppgraderad snarast 🙂 

Mvh
Marielle

JOVAN SMK
UTFORSKARE

Hej! Vill tacka alla er som hjälper oss i supporten och i forumet. Fantastiskt att ni hörsammat vår behov och uppgraderat oss till PRO. Önskar alla en Glad Påsk:)