Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

JennyLundin
UTFORSKARE

Utskrift av balans- och resultatrapport

Hej,

jag vill gärna skriva ut balans- och resultatrapport på samma gång och när jag väljer Rapporter-Balansräkning-Skapa rapport så finns där en ruta som heter "Skriv även ut resultaträkningen" och den kryssar jag i. Dessvärre får jag bara balansräkningen både vid "visa" och "skapa pdf". Likadant om jag väljer resultatrapporten först, där kryssar jag i "Skriv även ut balansräkningen" men får bara resultatrapporten. Vad gör jag för fel??

3 SVAR 3
Pacsac
CHAMPION

Vid visa så får jag upp 2 nya flikar på webbläsaren, en resultatr och en balansr (Firefox)

Och tar jag ut pdf så måste jag svara på 2 frågor (2 olika rutor) om jag vill öppna respektive pdf

 

Okej, när jag byter från Google Chrome till Microsoft Edge så får jag ändå bara balansräkningen när jag klickar "visa" och samma sak när jag väljer "pdf"...

Hej JennyLundin!

 

Är det Google Chrome som du använder som standardwebbläsare? Jag har försökt återskapa ditt problem och i Google Chrome fungerar det hos mig.

Min rekommendation är att rensa din cache och cookies i den webbläsare du främst använder och se om detta fungerar.

 

Om du fortfarande inte lyckas får ner balans- och resultaträkningarna tillsammans efter detta så får du gärna återkoppla till oss i forumet eller kontakta supporten så ska vi kika vidare på det.

Önskar dig en fortsatt fin måndag sålänge!

/Tinne