Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Bector
MEDLEM

Verifikations GUI

Stör mig lite på GUIt för verifikationer. Läste mig till att det går att sortera Verifikationer efter rublik genom att klicka på rubrikerna men det hade varit intuitivt om det hade adderats tex en Pil Upp/ner eller filter icon bredvid varje rubrik. 

Nästa grej är att i Edge får jag inte upp någon scroll möjlighet att gå upp och ner i en längre lista. Borde komma upp en scrollbar förslagsvis i högerkanten för detta. 

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Bector!

Tack för att du kommer med input till oss. Du får gärna lägga in detta som ett önskemål till oss via Feedback & förslag längst ner till vänster till ditt program.
Vi kan tyvärr inte garantera att detta är något som kommer att implementeras, men alla önskemål som lämnas i produkterna tas emot och utvärderas av vår utvecklingsavdelning.

Gällande att du inte kan scrolla så har vi kikat på detta i Edge, men får inte samma fel som du med scrollen. Här tycker jag att du gör så att du tar kontakt med mina kollegor på supporten när du har möjlighet, så får du hjälp med att undersöka detta vidare direkt.

Önskar dig en forsatt fin måndag!

/Tinne