Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

JensWa
MEDLEM

Visma Företagskort

Hej!

Är det någon som har koll på leveranstiden av företagskortet? Har väntat i två veckor nu och undrar lite om något har gått fel.

Må så gott!

11 SVAR 11
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @JensWa 

Tack för att du skriver till oss i forumet och välkommen som ny forummedlem.

Tyvärr har vi förseningar i leveransen av korten och vi kommer att kontakta er kunder så snart vi får mer information om leveranstiden. Beklagar att det dragit ut på tiden och hoppas på en snabb & bra lösning. 

Ha en fin dag

/Tinna

Hej! Jag har väntat tvåveckor nu...vet ni något mer om leveranstid?

Hej @NabbenBo!

Jag kikade på detta och kan inte se att du lagt en beställning på själva kortet. Det jag kan se är att du har aktiverat tjänsten, men du behöver därefter gå in och beställa ditt kort. För att beställa kortet går du in under Inställningar - Kassa och bankkonto - Visma spcs kortet - Lägg till kort.

Om du vet att du har gjort detta så får du gärna återkoppla så ska vi självklart undersöka det vidare så att du kan få ditt kort.

Önskar dig en fin dag!

/Tinne

Tack, men jag beställde via appen med bankid.....

Hej igen @NabbenBo, bra att du återkopplade så snabbt.

Har tittat på det från vår sida ytterligare en sväng men jag kan inte hitta din beställning. För att vi bäst ska kunna hjälpa dig härifrån så tänker jag att det är bäst att du slår en signal till mina kollegor på supporten vid tillfälle, så kan ni kika på det tillsammans.

Hör gärna av dig när det har löst sig för dig, håller tummarna för att du snart kan få ditt kort 🙂

/Tinne

Tack, jag har ringt supporten och undrade om det kunde handla om att i vår BRF måste vi vara två ur styrelsen som tecknar firma i förening, och hur vi skulle göra då? Men jag fick svaret att detta inte är något bankkort och att det skulle räcka med mig som admin. Men eftersom inget händer och mina försök att beställa igen, för en hänvisning till Bolagsverket och firmatecknare, så tror jag att kruxet ligger där...Kolla vårt registreringsbevis.

Hej @NabbenBo 

Vi ska självklart hjälpa dig. 

En av mina kollegor kommer att ta kontakt med dig via mejl och så löser ditt ärende utanför forumet. 

Ha en fortsatt fin dag

/Tinna

NabbenBo
MEDLEM

Tackar Tinna , det där kortet vore välbehövligt just😀 nu.

Godmorgon @NabbenBo 

Självklart ska du få ditt kort. Hör gärna av dig till oss i forumet sedan så vi vet att du har fått hjälp. 

/Tinna

NabbenBo
MEDLEM

Tyvärr, skall vi ändra till en ensam firmatecknare så måste vi ha en extra stämma för att ändra stadgarna och vår intresseorganisation förstår inte varför ni inte kan ta en signering av två styrelsemedlemmar för kortets skull allra helst när det inte är ett bankkort. Det är väldigt vanligt att BRFer har två i förening som firmatecknare. Så nu har jag återkallat ärendet hos Bolagsverket och det kostade oss 800 kr. Surt.

Hej @NabbenBo 

Jag har fått information om att en kollega till mig kontaktar dig utanför forumet. 

Vänligen TInna