Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Michael17
NY MEDLEM

Visma Scanner app - lyckas ej logga in

Hej,
Jag kör VISMA eEkonomi och såg möjligheten att ladda ner app på iOS (iphone) för att kunna fotografera kvitton etc. Efter nerladdningen får jag välja vilken appl jag kör (eEkonomi) och blir sedan promptad för inloggning.

Efter att jag matar in anv namn och lösenord jag anv i eEkonomi så får jag felmeddelandet att jag inte har tillgång till tjänsten.
Måste den beställas? kostar den extra? Hittar ej sådan info på er hemsida.

MVH Michael
40 SVAR 40
ErikDF
NY MEDLEM

Her precis samma problem med activering av scanner
Farah_1
NY MEDLEM

Hej!

Jag har inte heller tillgång till Visma Scanner under kompletterande tjänster. Tacksam om ni kan aktivera tjänsten på mitt företag.

Mvh
Farah
Sofia Johansson
MODERATOR

Hej Farah,

Jag har nu aktiverat Visma Scanner på ditt företag också.
Ha en trevlig dag!

/Sofia 
Tobbe_6
NY MEDLEM

Hej
Jag har inte tillgång till Visma scanner. Behöver hjälp att aktivera tjänsten.
Tack!
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Tobbe,

Nu har jag aktiverat Visma Scanner och önskar dig en finfin dag! /Kristina 
lporeb
NY MEDLEM

Jag har inte heller tillgång till Visma scanner så jag är också tacksam för hjälp att få det aktiverat.
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Iporeb, 

Då ska Visma Scanner vara aktiverat även för dig. Hoppas du får en härlig dag! /Kristina
Tina__20
UTFORSKARE

Hej, inte heller jag har tillgång till appen Scanner för mitt eget företag, dock för kund? Inget val för scanner på mig. Kan ni fixa det åt mig också? 
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Tina,

Nu har jag aktiverat Visma Scanner på ditt företag.

Ha en fin dag! /Kristina
Karalambos
NY MEDLEM

jag betalar för en tjänst som inte fungerar. jag kan inte ens logga in på appen. har ringt ett par gånger till er men  det verkar inte vara som ni bryr er