Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Michael17
MEDLEM

Visma Scanner app - lyckas ej logga in

Hej,
Jag kör VISMA eEkonomi och såg möjligheten att ladda ner app på iOS (iphone) för att kunna fotografera kvitton etc. Efter nerladdningen får jag välja vilken appl jag kör (eEkonomi) och blir sedan promptad för inloggning.

Efter att jag matar in anv namn och lösenord jag anv i eEkonomi så får jag felmeddelandet att jag inte har tillgång till tjänsten.
Måste den beställas? kostar den extra? Hittar ej sådan info på er hemsida.

MVH Michael

Innehållet är verifierat av Visma Spcs 22-12-16

2 GODKÄNDA SVAR
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, jag har precis samma problem, kan du hjälpa mig med? 

Mvh Alexander 

Visa lösning i originalinlägg

Hej Richard86!

Jag har nu återaktiverat Visma Scanner, om du loggar ut och in igen så bör du se tjänsten i Visma Online.

Återkom om det fortfarande inte fungerar.

Ha en fin dag!

/Tinne

Visa lösning i originalinlägg

54 SVAR 54

Hej Richard!

Nu bör det fungera även för dig. Hör av dig om det skulle vara något som inte fungerar som du önskar så hjälper vi dig gärna. 

Ha en fin dag!

Tinna

Hej igen! det verkar fortfarande inte funka för mig. Ser bara "visma eEkonomi smart", "visma website", "visma sms" samt "visma kreditupplysning" bland mina tjänster.

Hej Richard86!

Jag har nu återaktiverat Visma Scanner, om du loggar ut och in igen så bör du se tjänsten i Visma Online.

Ha en fin dag!

/Tinne

kan inte logga in på ett av mina företag heller, Membro AB tacksam för hjälp. 

Godmorgon @Peterrr

Ha en fin dag!

//Tinna

alexrd
NY MEDLEM

Kan inte använda VISMA Scanner, funkar bara på ett företag, de andra står att jag ej har åtkomst och det går inte heller att aktivera tjänsten.

Timmar i telefonkö senaste dagarna, en medarbetare skulle ringa upp idag men gjorde inte det, även skickat mail men det är hopplöst svårt att få tag i er.

Hej Alexrd.

Nu ska Visma Scanner vara aktiverat igen.

Önskar dig en fin dag!

/Tinne

Fredrik Björn
NY MEDLEM

Hej!

Jag har inte heller tillgång till Visma Scanner under kompletterande tjänster. Tacksam om ni kan aktivera tjänsten på mitt företag också.

Hälsningar
Fredrik

Hej Fredrik!

Jag har återaktiverat Visma Scanner för ditt bolag, om du loggar ut och in igen så bör du se tjänsten i Visma Online.

Önskar dig en fin dag!

/Tinne

Hej. Går det alltså inte att aktivera Visma Scanner själv? Jag ser att ni svarat andra att "Nu är det aktiverat"? Om det är så, varför inte skriva det i eran "Hjälp"?! Nu har jag suttit två helger och letat och letat efter hur man skall göra. Det står att man skall göra såsom en del andra oxå har sett att det står att man skall göra men det fungerar ju inte. Då måste ni väl ändra hjälp texten och tala om att man måste få det aktiverat av er så man slipper gå in här för att förstå detta. Snälla aktivera mig oxå samt ändra i hjälptexten. 

Mvh Johan Wahlsten

Hej @Johan Wahlsten,

Tack för att du hörde av dig och vi ska självklart aktivera tjänsten även för dig. En kollega till mig kommer att ta kontakt med dig för att säkerställa så allt ser korrekt ut i dina inställningar.

Ha en fin eftermiddag!

//Tinna

Hej!

Jag har samma problem. Kan du aktivera åt mig med? 

Med vänlig hälsning, Jakob

Hej @Jakob R 

Tack för att du hörde av dig. Nu har jag aktiverat Visma Scanner även för dig. 

Önskar dig en fin dag!

/Tinna