Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Visma Scanner

Har en kund som får en del fakturor som innehåller flera sidor, den använder appen Visma Scanner men hur får man till så man kan lägga flera sidor i denna app. Just nu måste man ju skicka upp en sida åt gången!

 

/Joakim

// Jocke - JP Ekonomiservice
5 SVAR 5

Kolla om kunden kan få fakturor från leverantörer på mejl istället och sedan dra dem till Inköp - Bildunderlag alternativt att de mejlas direkt in till autoinvoiceadressen. Fördelen är att du då har originalet sparat i bokföringen och det behöver inte skrivas ut på papper..

 

Mvh

 

Lovisa

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100

Morgon Lovisa

Fullt medveten om detta, dock skickar tyvärr inte Fora digitalt utan enbart pappersvägen. 

 

/Joakim

// Jocke - JP Ekonomiservice

Jo, det gör de faktiskt! De började med det i våras tror jag och jag har tjatat på dem i flera år :D. Går att ställa in när man loggat in hos dem.

 

Mvh

Lovisa 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100

Ovan, jag fick svar senast i fredags att de inte kunde detta. 😡 Du får gärna maila mig jocke@jpekonomiservice.se och berätta exakt hur man ändrar detta.  

 

Har flera leverantörer som dock ej kan detta. så är ändå en funktion som borde till. 

// Jocke - JP Ekonomiservice

Så här står det när jag loggar in på en kund:

 

Faktura till e-postadress

 

Nu kan ni få er faktura från Fora via e-post i PDF-format. Genom att välja e-postfaktura levereras er faktura snabbare samtidigt som pappersandvädningen minskar. Anmäl er till e-postfaktura genom att registrera en e-postadress under Administration/Företagsuppgifter på Mina sidor.

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100