Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

irinas
MEDLEM

Visma eEkonomi Fakturering

Hej VISMA

jag måste skriva här pga ni har chatten stängt( har under arbetsdagen inte möjlighet att skriva) och e postadress har ni inte heller.

Då har man intehaft programmet länge och redan höja ni priser!?

Måste redan köpa nya brevkuvert pga ni har kund adressen på höger sidan på fakturan och de fönsterna är och var alltid på vänster sidan på kuvert. Det finns inte fönster kuvert med fönster på vänster sidan. Ännu mer jobb att skriva från hand kundens adresser på.

Fick i veckan en faktura från Visma för skickade brev via Autoinvoice och där står leveransadress på vänstersidan och så vore det jätte bra för mig, och man kan stoppa de fakturor i de vanliga kuvert med fönster (på Vänster sidan).Varför finns man inte de variant på Visma Faktureringsprogrammet?

De utvecklare har inte tänkt så mycket om det.

Tänkte också att jag har mycket tid över om jag köpa detta faktureringsprogram MEN jag behöver dubbelt så mycket tid en innan. Je länger man jobba med programmet desto mer svårigheter hitta jag. Jag betala för programmet men måste göra mycket själv och flera gg måste jag dubbel kolla att jag har allt. Det är så jätte jobbigt. Inte allt är bra förklarat och supporten har inte heller riktig aning och måste fråga efter andra kollegor.

Flera gg ringde jag och har skrivit till er. Sedan maj har jag programmet och till nu är jag inte nöjda!

Med vänlig hälsning Irina

 

Von: Visma Spcs AB <svaraej@vismaspcs.se>
Gesendet: Mittwoch, 27. Juli 2022 13:01
An: *Mejladress borttagen av Community Manager* 
Betreff: Prisjustering på att skicka brevfaktura och scanna pappersfaktura

2 SVAR 2
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @irinas !

 

Först och främst vill jag beklaga att din upplevelse av ditt program och oss inte blev som du tänkt, samt att du försökt kontakta oss utan resultat. Under sommaren har vi under några veckor stängt ned chatten, men våra telefoner är fortfarande öppna enligt de öppettider du hittar på sidan Kontakta oss, så jag ber om ursäkt att du inte kommit fram till oss. 

 

Vi vill självklart hjälpa dig tillrätta i ditt program. Jag bad därför mina kollegor på supporten att kontakta dig så att vi kan hjälpa dig vidare i detta över telefon. Fick ni inte kontakt nu i eftermiddag så försöker vi nå dig igen imorgon. 

 

När det kommer till priser för programmen ser vi varje år över våra priser och gör prisjusteringar bland annat utifrån värdet på vårt erbjudande, marknaden & inflation. Denna höjningen gör det möjligt för oss att fortsatt tillhandahålla bra service, utveckla våra produkter & tjänster med nya smarta funktioner som ger dig som kund mer värde i din produkt/tjänst. Vi strävar alltid efter att vara så konkurrenskraftiga som möjligt i vår prissättning och vi hoppas att enkelheten och värdet i våra produkter/tjänster ryms inom den prisjusteringen.

 

Du är varmt välkommen tillbaka till forumet om du har några fler frågor eller funderingar. 

 

Önskar dig en fin vecka!

 

/Agnes 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej igen,

 
Vi har försökt nå dig via telefon under de senaste dagarna men tyvärr inte kommit fram. Som jag nämnde innan vill vi självklart hjälpa dig att komma tillrätta med ditt program. Du är varmt välkommen att kontakta oss på supporten så ska vi hjälpa dig vidare. Jag vill också passa på att nämna att chatten också öppnar på måndag nästa vecka igen. 
 
Du är självklart varmt välkommen tillbaka här i forumet också. 
 
Önskar dig en fin torsdag!
 
/Agnes 
Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂